Viva Barcelona !!!


Marzenia się spełniają. Dlatego warto zastanowić się dobrze o czym marzymy, bo jak się spełnią … to już będzie za późno :) Moje marzenia ostatnio spełniają się jedno za drugim. Aż strach pomyśleć co będzie jak się spełnią wszystkie ;) Życie bez marzeń wydaje mi się nudne i jakieś takie bez celu. Właściwie kto powiedział, że życie bez celu jest bez sensu? Może sens jest w samej istocie życia, w tym że jesteśmy TU i TERAZ, a za chwilę NAS nie będzie. Trudne te pytania o sens życia. Ale ja chciałam o Barcelonie. Dawno takiego ogromu piękna naraz nie widziałam. Nawet w Japonii to piękno jakieś takie bardziej egzotyczne, stąd może nie zachwycało tak głęboko.

Barcelona z moich snów, Barcelona z książek Zafona, Barcelona pełna romantyzmu i cudownej architektury. Myślę, że o samych balkonach można byłoby napisać książkę. Balkony kamieniczek, balkony jak algi morskie Gaudiego, balkony pełne kwiatów, balkony z pięknej ceramiki…

Ale ja nie o balkonach chciałam, tylko o jedzeniu :) Kuchnia hiszpańska to mnóstwo ryb i pysznych smakołyków. To cudownie soczysta paella z ryżu, znakomita tortilla z ziemniaków, pomidorowo- paprykowe gazpacho, ostre chorizo, wędzona szynka serrano, a na deser churros moczone w ciepłej czekoladzie.  Co ciekawe  tortillą Hiszpanie nazywają nawet omlet, jest to tortilla francesca :)

~ - autor: not a luxury holiday w dniu Czerwiec 13, 2012.

Jedna odpowiedź to “Viva Barcelona !!!”

  1. Pięknie !!!

Skomentuj

 
